مارتین فریمن از هابیت می گوید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مارتین فریمن از هابیت می گوید
نوشته شده در پنج شنبه 11 / 2 / 1393
بازدید : 1364
نویسنده : ابوالفضل رخشانفر


فریمن:کار جالبی نیست که کل روز رو با گریم و ارایش سر کنی!

فریمن میگوید: در طول 18 ماه فیلمبرداری تریلوژی پیتر جکسون زمانی که گریم سنگینی داشتم ادامه کار برایم سخت بود و انگار زمان برایم ایستاده بود.او افزود:این جالب نخواهد بود که در طول روز های متوالی با گریمی که مثل چسب چوب بهت چسبیده به کار فیلمبرداری ادامه بدی.و چون مدت فیلمبرداری زیاد است احساس میکردم که گریم من از حالت چسب چوب خارج شده و احساس میکردم که آب بینی روی صورتم است.روز های زیادی به همین منوال میگذشت" یه چیزی تو مایه های ژل مو بود" خیلی چسبنده و سرد"اصلا کار راحتی نبود.

وی افزود" ما در وزش باد از کنار ماشین های بادی حرکت میکردیم و راه خود را ادامه میدادیم.واقعا یک ماشین بزرگ لعنتی بود!. او گفت:باران به صورت افقی و درست روی چشمان من میریخت.و خیس تر از اون چیزی بود که میتونستید تصور کنید.و بدتر از همه این که چسب موی مصنوعی م هم روی چشمم میریخت.
صدای ماشین های بادی برای من از صدای زلزله هم گوش خراش تر بود.این در حالی بود که در همون زمان پیتر در بلند گو میگفت:مارتین میتونی چشماتو بیشتر باز کنی.منم میگفتم:لعنتی نمیتونم! واقعا هم شوخی نم***دم نمیتونستم چشمام رو باز کنم.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: